نیلیانیلیا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

نیلیا جون

نظرات (12)

نیکتا
4 اردیبهشت 94 15:25
ஜ۩۞۩ஜ ¸.•)´ (.•´ *´¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´) ★★◄███▓▓ آرزومــــــــــــنـد آرزوهای قـشـنــــــــــــگـتـم ▓▓███►★★ (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸) ¸.•´•.¸)`' •.¸) ( `•.¸ `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´ ஜ۩۞۩ஜ سلام خاله جون . وبلاگتون خیلی عالیه ... اگر با تبادل لینک موافقید بگید تا من لینکتون کنم و شما هم منو لینک کنید . ممنون
nilia
پاسخ
بله عزیزم موافقم منو با اسم نیلیا لینک کن من شمارو با چه اسمی لینک کنم
♥ایدا♥
5 اردیبهشت 94 16:49
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•* سلام ماشالله دختره نازی دارید اگر با لینک کردن موافقید خبرم کنید من اپم خوش حال میشم سری بزنید
nilia
پاسخ
مرسی عزیزم بله با تبادل لینک موافقم
zakieh
6 اردیبهشت 94 0:32
سلام عزيزم منم با اجازه لينكتون كردم
nilia
پاسخ
مرسی
♥ایدا♥
6 اردیبهشت 94 19:02
سلام ماشاالله کوچلوی شیرین بامزه ای دارید خداحفظش کنه اگر با لینک کردن موافقید خبرم کنید من اپم خوش حال میشم به من سربزنید
nilia
پاسخ
ایدا جون من قبلا شما رو به دخواست خودتون لینک کردم لطفا شما هم منو لینک کنید
مامان ملیسا و نی نی
11 اردیبهشت 94 10:42
........♥###########♥. ...♥###############♥ ..♥#################♥..................♥###♥ ..♥##################♥..........♥#########♥ ....♥#################♥......♥#############♥ .......♥################♥..♥###############♥ .........♥################♥################♥ ...........♥###############################♥ ..............♥############################♥ ................♥#########################♥ ..................♥######################♥ ....................♥###################♥ ......................♥#################♥ ........................♥##############♥ ...........................♥###########♥ .............................♥#########♥ ...............................♥#######♥ .................................♥#####♥ ...................................♥###♥ .....................................♥#♥ .......................................♥ ......................................♥ .....................................♥ ...................................♥ .................................♥ ..............................♥ ...........................♥ .........................♥ ......................♥ ..................♥ .............♥ .........♥ ......♥ ....♥ ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥ ..........♥ .........♥ .........♥ ..........♥ ..............♥ ...................♥ ..........................♥ ..............................♥ .................................♥ .................................♥ ..............................♥ .........................♥ ......................♥ ..................♥ .............♥ .........♥ ......♥ ....♥ آپــــــــــــــــم عزیزم
nilia
پاسخ
میام
♥ایدا♥
11 اردیبهشت 94 23:50
سلام کوچلوتون خیلی ناز و شیرینه خدا حفظش کنه خوش حال میشم به من سربزنید اپم با کلی اتفاق های خیر
nilia
پاسخ
مرسی
مامان فرح
14 اردیبهشت 94 14:40
عزیزم چه ناز دخملی،زنده باشی همیشه
nilia
پاسخ
مرسی
نازنین
17 اردیبهشت 94 20:36
nilia
پاسخ
مامان ماتیسا
20 اردیبهشت 94 9:19
زنده باد نیلیا جان
nilia
پاسخ
مرسی
منا
2 خرداد 94 18:47
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&& &&&&&&&&&&&&&&&&&&& &&&&&&&&&&&&&& &&&&&&&&& &&&&&& &&& && & به وب من سربزن نظر یادت نره
nilia
پاسخ
باشه عزیزم شما هم رای یادت نره
پریسا
17 خرداد 94 20:25
از طرف من حسابی ماچش کن این نیلیا جون رو
nilia
پاسخ
باشههههههههههههههههه این ماچاهم برای پریسا جونم
پریسا
17 خرداد 94 20:28
بازم مطلب بذار خیلی مطالبت رو دوس دارم.
nilia
پاسخ
مرسی باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نیلیا جون می باشد